8 ēdieni, kas palīdz pret depresiju!

1. Avokādo

Zinātnieki ir izpētījuši, ka augsts kālija līmenis ķermenī ļoti labi palīdz pret stresu un depresiju. Tas ir ļoti efektīvs, jo auglis satur 975 mg kālija.

2. Šokolāde

Ir pierādīts, ka tumšā šokolāde var pazemināt stresa hormonu. Tā izraisa mieru un apmierinājuma sajūtu ķermenī, kā arī mazina trauksmes un depresijas simptomus.

3. Spināti

Spināti satur daudz folijskābes salīdzinājumā ar citiem lpu dārzeņiem. Zems folijskābes līmenis ir saistīts ar depresiju, kā arī tas var pat palielināt antidepresantu efektivitāti.

4. Sparģeļi

Tā pat kā spinātiem, tiem arī ir augsts folijskābes daudzums. Tas novērš aminoskābes homocisteīna pārāk lielo daudzumu, tādējādi neietekmējot jūtīgo hormonu ražošanu.

5. Banāni

Banāna sastāvā ir aminoskābe ko sauc par L-triptofānu, kas vēlāk reaģē ķermenī un veicina relaksāciju un samazina trauksmi.

6. Mellenes

Zinātnieki ir izpētījuši, ka mellenes spēj radīt vielas, kas novērš vēlmi uz pašnāvību un depresiju. 

7. Zaļā tēja

Zaļajā tējā atrodami “laimīgais” neiropransmitētāju dopamīns. Tas ie pieejams vairākām smadzeņu darbības zonām un smadzenēs radot pozitīvu noskaņu.

8. Mandeles

Pētījumos konstatēts, ka magnijs ir terapeitiskais līdzeklis garīgo slimību un depresijas ārstēšanai. Puskrūze ar mandelēm satur 268 mg magnija, katru dienu apēdot, var palīdzēt personai pret depresiju.

Depresija – ir uzturvērtības trūkums, tādēļ ir ieteicams šos gardos ēdienus pievienot savai ēdienreizes, kas noteikti palīdzēs cīnīties ar depresiju,stresu un pārējiem simptomiem.

 

Add a Comment

Your email address will not be published.