VIDEO: 7 veselīgi tauki, kurus iekļaut savās maltītēs!

Ir daudzi un dažādi augi, zivis, rieksti, kurus iespējams aizstāt ar neveselīgajiem taukiem, tā palīdzot savam organismam būt veselīgākam.

1. Sezama eļļa

Lielisks aizstājējs olīveļļas vietā, kas lieliski garšo to pievienojot dārzeņiem. Sezama eļļas garša atgādinās Āzijas virtuvi, to pievienojot saviem ēdieniem.

2. Rapšu eļļa

Rapšu eļļa nav tik iecienīta, kā parastā olīveļļa taču tā satur daudz mazāk nevajadzīgos taukus.

3. Sardīnes

Sardīnes viegli iespējams pievienot salātiem, vai tās sablenderējot kopā ar garšaugien un uzsmērējot uz maizītēm izveidot uzkodas.

4. Ezera forele

Lielisks veidos, kā veselīgi uzņemt labos taukus, to gardi pagatavojot, kā arī uzņemt lielisku omega 3 devu.

5. Mandeles un valrieksti

Šos riekstus izgrauzdējos cepeškrāsnī uz 180 grādiem līdz tie apbrūninājušies, tiek tiek izcelta to lieliskā garša.

6. Avokādo

Avokādo ir pilns ar labajiem taukiem, kā arī tas ie ļoti iecienīts un lieliski garšo uz dažādiem grauzdiņiem.

7. Linsēklas

Pievienojot karoti linsēklu jogurtam, putrai vai uzbērt uz salātiem iespējams lieliski un veselīgi uzņemt omega 3 taukus.

Add a Comment

Your email address will not be published.